BLOG GALAXIMA FAKTURY

pravidelně vás informujeme o novinkách naší fakturace, změnách a dalších možnostech pro podnikatele


Obchodní marketingové triky blog, článek

Obchodní marketingové triky




Sdílejte na Facebooku

Obchodní marketingové triky

Nejznámější a nejúčinnější trik je ten, že nejdražší zboží bývá umístěno v regálech ve výšce očí.
Naopak levný sortiment se skrývá na nejnižších příčkách, které příliš nesledujeme.

Palety se zbožím uprostřed uliček

Palety se zbožím v uličkách a koše zlevněného zboží zpomalí průchod či někdy doslova průlet spotřebitele obchodem.
Mnohdy také vytvoří umělou zácpu a donutí zákazníka zboží si prohlédnout a často také zakoupit.
Cílem je zdržet zákazníka a získat jeho pozornost.

Hudbou k rychlejšímu rozhodování

Hudba při nakupování má dvojí efekt – uklidňující a povzbuzující.
Význam hudby je znát především v obchodech s módou.
Příjemná tlumená hudba člověka uklidní a navodí příjemné pocity.
Díky tomu v obchodě strávíme více času klidným výběrem zboží.

Daleko častěji je však uplatňován povzbuzující efekt moderní a svižné hudby, která má povzbudit naše smysly, vzbudit sex-appeal a pozvednout sebevědomí.
To je v obchodech s módou klíčové.
Díky tomu se rychleji rozhodujeme a pod vlivem emocí koupíme i takové kousky, ve kterých se doma již necítíme tak dobře jako v obchodě.
Cílem je podpořit nákupní rozhodování.

Vůně, které navodí pocit bezpečí i krásných vzpomínek

Máte pocit, že v obchodních řetězcích stejné značky kdekoliv v republice nebo v zahraničí cítíte stejné vůně a zažíváte totožnou atmosféru?
Není to náhoda.
Obchodní řetězce totiž cílí na všechny naše smysly.

Řetězce světových hotelů, restaurací, bank i maloobchodních prodejen mívají své identické vůně, které nenápadně oslní smysly zákazníků kdykoliv do jejich pobočky vstoupí.
A je jedno, jestli zrovna v České republice, v Německu nebo v New Yorku. Princip je jednoduchý.
Typická a jedinečná vůně v oblíbeném hotelu či obchodu má za cíl vzbudit  příjemné pocity a zážitky spojené s minulým nakupováním či pobytem, nebo jednoduše navodit pocit bezpečí.

Světové korporace si dokonce najímají specialisty na vůně, kteří na míru vytvoří vůni, jenž zosobní danou síť hotelů, restaurací či obchodů.
 
Podmanivá hra světel a stínů

Hra světla a stínů dělá hotové divy.
Například potravinové řetězce nasvítí ovoce a zeleninu, která vypadá jako čerstvě sklizená a přímo k nakousnutí.
Světlo zároveň upoutá pozornost, proto je jím často nasvíceno nové zboží.

Vhodné osvětlení ve zkušebních kabinkách, společně s dobře umístěnými zrcadly zároveň podporuje nákupní rozhodování a dokáže navodit vizuální pocit štíhlejšího a vyšší těla.
A tím pádem také oblečení, které více sluší.


 


Online fakturace, kompletní fakturační online systém, faktury, zálohové faktury, proforma faktury, dobropisy (opravné daňové doklady) a automatické kontroly včetně kontroly plátce DPH. GALAXIMA FAKTURY ONLINE, kdekoliv a kdykoliv. Přidejte se k nám...

Chci zasílat email novinky